söndag 10 augusti 2008

Tack och hej!

Nu vill jag ta och tacka för att jag fått vara gäst här på Norrblogg. Jag ser det som ett hedersuppdrag!

Veckan som gått ha präglats av Stora Nolia, om än i mindre omfattning än jag räknat med. Jag hade planer på att besöka mässan varje dag och växla mellan Piteå kommuns och socialdemokraternas monter. Men min tid slukades snabbt upp av möten och jobb som bara hopades. Semestrarna börjar vara slut, folk är igång och uppgifter måste lösas.

Det känns i vilket fall som att Stora Nolia varit mycket bra för både Piteå och partiet. I kommunens monter har vi mött människor som kommit med många goda synpunkter på vår verksamhet och lämnat både ris och ros.
I partiets monter har vi värvat ungefär 80 nya medlemmar, pratat politik med tusentals personer och visat att socialdemoraterna är en motståndsrörelse som står på upp för solidaritet och rättvisa. Jag är nöjd med årets Nolia-verksamhet.

Vigslarna har också tagit stor plats i veckan. Sju hann jag med, var och en speciell på sitt sätt. Dock ingen så speciell som den här...

Jag tackar för mig, fortsätter att blogga på www.s-info.se/helena , lämnar datorn för nu för att strax byta om och åka iväg på höstens första ridlektion på PRK. Äntligen, som jag har längtat!

Tjingeling!

Inga kommentarer: