söndag 24 augusti 2008

Tack för mig på bloggen

Så blev det söndag och allt som skulle göras i stugan blev gjort. Det känns både skönt men också lite vemodigt när säsongen närmar sig sitt slut. Känner att det varit nyttigt att få jobba med händerna och är utvilad inför kommande vecka. Veckan som kommer innehåller en hel del resande så det känns bra att vara beredd.
Samtidigt som säsongen i stugan lider mot sitt slut, så är det dags att tacka för mig som gästbloggare här på norrblogg.
Jag tycker att det är ett gott initiativ som ni tagit som skapat bloggen. Det är ett enkelt sätt att kommunicera med många. Kände nog mig lite stressad inför min vecka här. Har fått många råd under veckan framförallt att inte skriva för långt.
Får nog träna ytterligare på det.
Nåväl tack för mig och vi hörs säkert på annat sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte sosse, åtminstone inte ännu... = ) Men har av någon konstig anledning ändå fastnat här i sommar och följer med spänning varje ny gäst. Har varit roligt att få känna dig lite bättre, även om det "bara" är genom bloggande..

Anonym sa...

Är inte sosse, åtminstone inte ännu... = ) Men har av någon konstig anledning ändå fastnat här i sommar och följer med spänning varje ny gäst. Har varit roligt att få känna dig lite bättre, även om det "bara" är genom bloggande..