lördag 12 april 2008

Mingelbilder via mobilen

Har suttit och småsvurit åt min sega internetuppkoppling här på kongressen och sneglandes försökt förstå varför det verkar gå så fint för mina kollegor att surfa, blogga och följa nyhetsrapporteringarna här från Haparanda och vår distriktskogress när det samtidigt för mig går i snigelfart. Varför funkar det för dom men inte för mig?

Inser nu att teknikutvecklingen i riksdagen gått framåt under min pappaledighet och att övriga riksdagsledamöter nu till skillnad från mig sitter med inbyggda 3G chip i sina datorer. Gissa vem som ska prata med helpdesk på måndag? Jag som tänkte vara superbloggar´n här under helgen, vi får väl se hur det går med det. Nu har jag i allafall snott åt mig en dator så håll till godo, på min mobilblogg kan du löpande under helgen ta del av mingelbilder på allt mellan himmel och jord.

Inga kommentarer: