söndag 7 september 2008

Sista inlägget

Så var det då dags för mitt sista inlägg här på Norrblogg. Jag kan nu konstatera efter en veckas bloggande att det faktiskt har varit ganska roligt. Det har i varje fall varit ett bra sätt att summera varje dag på, jag har efter varje dag verkligen fått fundera på vad som hänt och vad jag tar med mig som det viktigaste. Detta har varit jätte nyttigt, i normala fall rusar dagarna fram utan att man egentligen ägnar någon som helst tanke åt reflektion. Jag kommer nog inte att fortsätta att blogga i dagsläget, men det är mycket möjligt i framtiden och då kanske knutet till någon av Kommunals hemsidor, men jag kommer att fortsätta att reflektera, inte nödvändigtvis skriftligen men i alla fall mentalt efter varje dags slut. Ett tack till Fredrik, Karin och Maria som gav mig möjligheten till att blogga här och med det bli en erfarenhet rikare i livet.

Dagens bestyr har bestått av fotbollsträning med Frida, släktkalas för Linda som fyller år på onsdag (får inte glömma köpa present) och ett besök till avdelningskontoret för att hämta hem lite pappersarbete som jag nu ska sysselsätta mig med resten av kvällen.

Tack för mig!

Inga kommentarer: