lördag 6 september 2008

Göran eller LSK?

Vad jag skulle göra denna dag har jag fått prioritera. Å ena sidan var det meningen att jag skulle vara på en klimatkonferens i Stockholms konserthus, där bland annat Göran Persson, Mona Sahlin, och Chiles fd president Ricardo Lagos skulle medverka. Konferensen är Kommunals och Socialdemokraterna present till Göran Persson då han slutade som partiordförande. Å andra sidan har Frida selat sin första 7-manna fotbollsturnering idag. Valet blev ändå ganska enkelt, idag har det varit fotboll för hela slanten.
Tyvärr förlorade Fridas lag LSK flickor 99 alla tre matcherna med uddamålet men spelet var riktigt bra och laget fortsätter att utvecklas för varje match som går och framförallt hade dom kul. Något man inte kan säga om Sverige. 0-0 mot Albanien är varken kul eller utvecklande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Tobias.
Du är ju riktigt duktig på att blogga, så du ska nog se att du blev fast i det här.
Väldigt bra ämnen har du också haft, en riktigt intressant läsning under hela veckan.

Så fortsätt du.

P.S
Hemma hos mig var det mera uppåt under helgen, vi var i det lag ni förlorade mot......
Men huvudsaken är att ha roligt

Karin sa...

Kul och intressant att få läsa vad du tänker på och pysslar med under en vanlig vecka i ditt liv. Själv har jag rest hela veckan tillsammans med svenska och norska näringsutskottet. Det har också varit intressant.

Men du (?) "blogga en fluga som går över"? Jag tänkte samma som du men har nu insett att den här flugan var seglivad och dessutom skitkul. Jag håller med föregående kommenterare: Så fortsätt du!

Anonym sa...

LSK förmodrar jag !