torsdag 31 juli 2008

Nordnytt och Rapport mellan seminarierna

Mellan mina två seminarier så passade Moa Frygell från Nordnytt på att göra reportage med mig för Nordnytts och Rapports räkning. Det blev två mycket bra reportage. Är jättenöjd, verkligen nöjd och har fått otroligt positiv respons på inslaget. (Ni skulle bara sett fotografen Andreas från Rapport som Moa hade med sig. En riktig godbit som dessutom var supertrevlig)


När vi kom till Tantolunden för TV-intervjun så sprang jag ihop med denna inte helt okända dam... Det är alltid lika trevligt att träffa Mona. Hon är en underbar människa som är samma människa som hon alltid varit, och som hon var när hon var ute i kylan och partietablissemanget inte ville känna av henne. Det var under den tiden, 1998 var det nog, som jag lärde känna henne och det gör att jag idag kan gå fram till henne utan att känna att hon tror att man är någon som svansar runt henne för att hon är kändis. Det är skönt.

Inga kommentarer: