söndag 11 maj 2008

Pingstdagen i Sörmland.

Jag har varit kvar här nere i Stockholm över helgen och fredagen gick till att debattera glesbygsbornas möjlighet till betaltjänster och lantbrevbäring. I lördags så var det sill-lunch hos min lillebror som är hemma en kort stund från sitt jobb i Moskva och senare på kvällen åkte Jan tillbaka till Bangkok för att packa ihop sina prylar, för att om tre veckor flytta hem till Arjeplog - JIPPI!
Idag har jag tillbringat dagen med min goda vän Bubbe! Vi åkte iväg till Taxinge slott och njöt av vackert vädet och godsaker! Det är ett tips från mig, är ni i trakterna av Södertälje...åkt till "kakslottet"!!
Resten av kvällen ska jag ägna åt att förbereda morgondagens IP-debatt som handlar om Arvidsjaur och CTI (Internationell militär test- och övningsverksamhet) och med spänning vänta på partiets "Jobbtoppmöte" som går av stapeln i morgon!

Inga kommentarer: