torsdag 13 mars 2008

Åtta månader går fort, eller Det går fort när man har roligt!

Det börjar lida mot sitt slut, min tid i riksdagen alltså. Idag har jag haft mitt sitsta utskottmöte eftersom nästa vecka är plenifri och veckan därpå har vi inget utskottssamanträde.
I veckan tar jag också hem lite extra kläder för att jag inte ska ha allt för mycket att konka hem på sista veckan. Lite vemodigt känns det förståss, 8 månader går fort, men oj vad jag hunnit lära mig mycket på kort tid.

Nu är det ju inte riktigt över än, man ska ju inte ta ut döden i förskott. I helgen ska jag upp till Arvidsjaur för att bland annat träffa deras grupp med medlemsutvecklare, det känns riktigt härligt. Sedan kan jag ockå vara med på vår arbetarekommuns årsmöte eftersom det är plenifritt vilket också känns riktigt bra.

Dagen till ära hinner jag med att uppdatera både denna blogg och min egen, där jag reflekterar lite över att kvinnors lägre löner och förskolans verksamhet hänger ihop.

Hannah

Inga kommentarer: