måndag 9 juni 2008

Fredriks favoriter och förmynderskapsrättsliga frågor

Jag som just hade bestämt mig för att blogga lite kring allt mellan himmel och jord, här på norrblogg, på min egen blogg och så på min pappablogg wildabebin och pappan. Känner mig grymt laddad för att få kommentera, debattera och inte minst visa på skillnaderna mellan det Sverige vi idag har och det Sverige vi med rättvisa skulle kunan bygga.

Ett pling i mailboxen omkullkastade dock alla planer, ska visst tills i morgon fm bli expert på förmynderskapsrättsliga frågor. Spännande, intressanta, viktiga men allt annat än lätta. Ni verkar få hålla till godo med mitt inlägg om sommaraktiviteter i Piteå, vi kan kalla det Fredriks favoriter. Håll till godo så kommer fler gobitar från vårt län någon annan dag.

Inga kommentarer: