måndag 10 november 2008

UTMANAD!!

Så här tycker jag om utmaningar Bubbe!!
Nåja, jag ska göra ett försök ändå att berätta 7 saker om mig själv - helst vardagliga och knäppa.

1. Jag är en djävul på att köra bil, jisses jag tror nästan, jag minsann är bäst!! För allvarligt, så tycker jag att nästan alla andra som finns i trafiken samtidigt som mig, kör urkasst!
2. Jag är helt såld och otroligt kär i min äkta hälft!
3. Hjälp!!! Jag håller på att bli som min mamma när det gäller tvätten....jag viker t om tröjorna som hon!
4. Jag blev skitsur när min man racade förbi mig på sin svarta Islandshäst när vi var där - HALLÅ DÄR, det är faktiskt JAG som har ridit och haft häst i nästan hela mitt liv!
5. Jag längtar så otroligt efter en mjuk, söt, liten grå weimaranervalp. Kan inte låta bli att kika på nätet på dom.......min biologiska valpisklocka dånar visst i mitt huvud!?
6. Ingen kan linda sin mamma runt lillfingret som "trasselsudden" till son som jag har....jag blir så trött på mig själv!! Dottern däremot har en helt annan taktik för att lotsa sin mamma dit hon vill....
7. Om tillfälle ges, så har jag inga som helst skrupler....jag kan ligga i soffan en hel lördag och se på CSI. Dessutom så vaktar jag svartsjukt MIN hörna i soffan!
Hmm...jag som nästan inte vet hur man länkar till andras bloggar, men jag kan väl utmana min dotter Emelie iallafall...
Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1 kommentar:

Birgitta Persson sa...

Vill också ha en valp!! Å just en sån vill jag också ha!! Kan du meddela mig om du hittar nån bra kull?! Kram tills vi syns