måndag 14 januari 2008

Eftersnack.....

...är ett SVT program som sänds kl.22.27 på tisdagar och onsdagar. Strax före jul fick jag en förfrågan om att vara med där i morgon, programmet skulle INTE handla om politik utan om kärlek och hur man träffat sin livskamrat. Jag funderade en stund och pratade med min man, Jan om saken. Vi beslöt oss för att vara med och såg det som en rolig grej och att vi träffades via internet är ingen hemlighet. Men det är ändå liiiiiite nervöst, för hur det än är så är kärlek och relationer väldigt privata och personliga.
Att prata politik och samhällsfrågor känns som en lätt match jämfört med att berätta om hur vansinnigt kära vi blev i varandra efter många långa samtal via nätet och hur mötena IRL avgjorde saken ganska kvick!
Nåja, nu har vi bestämt oss för att vara med så....
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72765&lid=puff_813848&lpos=lasMer

1 kommentar:

Bubbe sa...

Åh så spännande!
Det är så kul att vara med i det programmet och Åsa är verkligen härlig att prata med!
Det måste jag komma ihåg att titta på. Försöker se eftersnack så ofta jag bara kan och kommer ihåg!!!
Lycka till!
Det kommer att gå bra.
Bubbe