torsdag 10 mars 2011

Det drar visst ihop sig.....

Om en halv timme ska visst alla partidistrikts ordföranden träffa valberedningen och det känns skönt. Äntligen skulle jag vilja säga, vi behöver verkligen samla ihop oss och jobba på med vår politik. Jag skrev ju i ett inlägg att jag hade en personlig favorit och det har jag fortfarande, men hon är inte aktuell. För min egen del tycker jag det är trist, men hon kommer säkert, precis som alla oss andra, att jobba hårt för både partiet och politiken fortsättningsvis också.
Nu behöver vi vässa upp, tagga upp tonen i politiken t.ex är det förfärligt det som på vissa håll sker i fas 3, eller att det är stört omöjligt att hitta en bostad med en rimlig hyra, återupprättade av sjukförsäkringen och rehabiliteringen, arbetslivets villkor som både utvecklar, men ibland även nästan knäcker människors vardagsliv och låt oss för jösses få bygga Norrbothniabanan!
Mycket finns att göra och ta tag i.....men nu väntar vi alla spänt andra svar.....ledarskapssvar.

Inga kommentarer: