tisdag 13 december 2011

Lunch med Tobias Baudin

Som Kommunalare, norrbottning och LO-distriktets ordförande är jag omåttligt stolt över att Tobias är nominerad som LO:s nye ordförande. Jag har haft förmånen att jobba ihop med honom i LO-distriktets styrelse och jag kan bara konstatera att han är kunnig, klok och lugn. Dessutom är han en hängiven hundägare och det är bra!
Under lunchen så hann vi prata om dåtid, framtid och nutid. Han har en spännande vision för LO, och jag är övertygad om att om han blir vald så kommer detaljerna och vinklarna på visionen att bli mera tydlig. Jag tror på Tobias ledarskap och jag tror på förnyelsen som hans ledarskap står för!
Nu väntar jag otåligt på LO-kongressen som visserligen ligger långt fram i tiden, men som tiden alltid gör....så kommer det att gå fort!
Lycka till Tobias, vi från Norrbotten står helt på din sida!

Inga kommentarer: