tisdag 29 december 2009

Kallt, kallare och kallast!

Idag är det garanterat myggfritt ute! Det är kallt, mörkt och allmänt ruggigt, så jag har bestämt mig för att stanna inomhus. Jag har sedan jag köpte "Lilla Huset" grunnat på om jag ändå inte borde måla om listerna runt dörröppningarna, dom är gröna och borde enligt min mening vara vita. Nu fem år senare är det dags, nu går jag från projekttänkande till verklig handling. Nu ska dom rackarns listerna bli vita och fina! Men för att det ska bli verklighet måste jag ut, ut i kylan för att kunna köpa färg och penslar. Men ett bra sätt att slippa gå utanför dörren, är att med blid och mild röst be kära maken att åka ut och handla. Så nu sitter jag här vid datorn och bloggar medan maken är ute och handlar penslar! Men jag garanterar er att måla, det får jag nog allt göra själv.....

Inga kommentarer: