lördag 26 september 2009

Socialt, digitalt sätt att leva

Blev i sommras kontaktad av Lina Norberg JuusoNSD med förfrågan om att medverka i en artikel kring sociala medier. Intervjun skedde i tryckande sommarvärme, fotografering mitt på Storgatan med mobilen i högst hugg när sensommaren stod för dörren. Nu när hösten är här och har kopplat grepp på vår tillvaro kommer så tillslut artikeln i NSDs helgbilaga med rubriken Socialt, digitalt sätt att leva. Kul att ta del av bredden hon lyckats få ihop i sin artikel.

Som tur var finns ingen exakt uppräkning över mitt nyttjande av sociala medier i tidningsartikeln eftersom jag glömde en liten detalj. Mellan intervjun och artikeln kom visst ett bröllop med efternamn ändring emellan med lite justerade adresser och namn även på internet.

Förutom här på Norrblogg bloggar jag även på en egen blogg, lundhsammeli samt som en någolunda anonym pappabloggare någonstans där ute = ) Återfinns också på Facebook samt Twittrar med jämna och ojämna mellanrum kring saker som berör och upprör mig.

1 kommentar:

Anneli G sa...

Vilken bra artikel och fina bilder. Du är en bra företrädare som vågar pröva nya sätt. Bra jobbat Fredrik!