onsdag 8 juni 2011

Kraftsamling 2011-2015

Lämnade riksdagsarbetet och Stockholm bakom mig idag för att fyllas av kraft och inspiration
i mitt arbete och engagemang för Norrbotten, mitt eget hemlän och kanske landets mest spännande del på så många olika sätt.

Kraftsamling 2011-2015 sparkar igång idag och redan nu efter mindre än 2 timmar känner jag wow! Vilken samling människor, vilka nätverk, vilka möjligheter.

Är spännande att vara en av de som fått det stora förtroendet att leda ett av dagens rundabordssamtal med fokus på vad vi tillsammans i länet, där vi verkar, kan fokusera på för att stärka Norrbottens framgångar och ge fler möjlighet att bli norrbottningar.

Vill du själv hänga med i arbetet? Boka redan nu in nästa träff den 8 februari 2012.

Bilden nedan är på min lilla son Helge som är med här idag, yngst med sina 4 månader. Han sover gott och förväntar sig resultat av alla oss som är här idag. Han vill själv kunna välja en framtid här i länet och inte tvingas välja bort det för att vi inte gjorde det vi kunde när vi nu hade möjligheterna.




-Fredrik på Kraftsamling

Inga kommentarer: